Great Black

Direktlänk till inlägg 13 november 2010

Jerry Lee

Av Maja Fredriksson - 13 november 2010 18:20

Jag är ju dagmatte till min systers dvärgpincher Jerry som jag även tävlar agility med. En ras jag själv inte skulle vilja bo med, helt ärligt, men en ras som är rolig att träna och köra med!


Han är verkligen en klickerklok hund som bjuder på beteenden. Här är steg ett i mitt nya projekt, lära liten råtta att stå på frambenen!


 
 
Sofie

Sofie

13 november 2010 19:43

iPhonen är nog i mångt och mycket mer en leksak än en telefon, men en mycket rolig leksak :D
Duktig planering du gjort! Jag drar mig numer för att sätta upp tidsbestämda mål... Det tenderar ju hela tiden dyka upp massa oväntade hinder som sätter käppar i hjulet och det är så himla svårt att inte bli besviken då :( Fast visst har man "inofficiella" förhoppningar ändå ;)

http://aussiemonster.se

 
Malin m. Vegas

Malin m. Vegas

13 november 2010 19:59

Hahhah lilla råttan. Ska bli kul att se mer hur det går med inlärningen av tricket!

http://truefriend.bloggplatsen.se

 
Maja och Link

Maja och Link

13 november 2010 20:22

Jag måste ha mål för att lägga upp min träning! Annars blir jag lätt lat, om man kan vara det med alla bollar som jag har i luften samtidigt! Sen måste jag ALLTID vara berädd på att ändra mina planer och mål! Mellan första och andra lydnadsklass 1 tävlingen gick det till exempel 9 månader då jag fick lägga om vår träning i platsliggningen! Så dessa planer är väl inoffiiella förhoppninga kan man säga! ler!

http://www.greatwarrior.bloggplatsen.se

 
Anna o hundarna

Anna o hundarna

13 november 2010 23:06

Ibland vill inte jag heller bo ihop med en dvärgpinscher... Men de är roliga att klickerträna, och bra träning för tränaren också, man måste vara snabb om man ska hänga med!

http://www.pelleskop.webblogg.se

 
Mikaela & thing

Mikaela & thing

14 november 2010 10:26

Bra att ha mål! Jag har mål i mitt huvud men jag vågar aldrig skriva ner dem, då känns det som att de blir officiella och då blir jag besviken om vi inte klarar det!
Men ingen tvekan om att du klarar det :)

http://www.flox.webgain.se

 
Anna o hundarna

Anna o hundarna

15 november 2010 22:25

Nu har jag plankat dig!! Fast Jazz vet inte om att han har bakben, så det kommer att ta sin tid. I alla fall måste du lägga ut nästa steg på video också, så jag vet hur jag ska fortsätta!

http://www.pelleskop.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Fredriksson - 22 december 2017 19:47

Tycker det blir svårare och svårare att sätta mål. Tror mycket beror på att jag inte vet om jag får all tid jag vill och behöver... Men vi gör ett försök!   Link's mål: Nose Work NW1   Jamie's mål: Agility Uppflyttad till agility...

Av Maja Fredriksson - 21 december 2017 21:54

Det har inte blivit många inlägg här i bloggen men jag känner ändå att det är kul att spara målsättningar och utvärdera tävlingsåret. Det har inte blivit många tävlingar under året och egenligen inte många mål uppfyllda...   Links mål: Bruks ...

Av Maja Fredriksson - 12 juni 2017 20:15

Carroll's Rei 4 Sugarwind     Ras: Australian Shepherd Född: 2017-06-12 Vikt:  Höjd:  Färg: Blue merle vit och tanÖgonfärg: Bruna Svans: Kuperad Ögon: Bruna HD: ED: Övrigt:   SKK reg: SE14164/2018 ASCA reg:   Mor: Car...

Av Maja Fredriksson - 1 januari 2017 12:54

Då var det dax att planera och sätta upp lite mål för 2017 års tävlingssäsong. Ibland känns det lite deppigt att inte kunna sätta de mål vi önskar, samtidigt som det skapar det nya utmaningar.    Links mål: Bruks Uppflyttad till elitspår ...

Av Maja Fredriksson - 27 december 2016 22:43

Idag har vi hunnit med både ett skyddspass för Jonas och sedan träffat alla amerikanska aussies i vallhagen. En underbar hunddag från 10-16!    Började med att möta upp Emma och Petri för att köra skydd med Jamie och Nisse för Jonas. Det var läng...

Presentation


Maja Fredriksson
Achilles - Link - Jamie - Rei

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards