Great Black

Direktlänk till inlägg 14 mars 2010

Valparna 18 månader

Av Maja Fredriksson - 14 mars 2010 19:35

Igår fyllde Link och Vegas med kullsyskon 1,5 år! Dagen till ära fick de en var sin present, kan väl erkänna att Vegas kamptrasa känns lite tuffare än Links rosa fluff wubba. . .



Helgen har spenderats med Malin och vi har haft det otroligt trevligt som vanligt! Melodifestival, god mat, vin, skratt, hundträning och massa valpgos hos Sanna såklart! Här kommer några bilder från helgen. Vilket härligt väder det varit!


Vegas


Achilles och Link


Haha, kan väl aldrig påstå att Link är lik Ed/Flin i Lejonkungen Sofie!



         

 
 
Sofie & Tristan

Sofie & Tristan

14 mars 2010 20:32

Haha, viken härlig bild på Link!!!
Han påminner nästan lite om en av hyenorna i Lejonkungen... :)

http://aussiemonster.se

 
Sofie & Tristan

Sofie & Tristan

14 mars 2010 21:10

Så klockrent! Haha!!!
Lite mindre publik gör oss (läs: mina nerver) ingenting ;) Vet inte ens om han tänker sig sätta sig i geggan... Tokhund!

http://aussiemonster.se

 
Liza&Lotus

Liza&Lotus

14 mars 2010 22:11

Ja gud, de små 18 mån valparna ;) Äh, den rosa fluff-wubban passar llilla Linken, Veggie är ju lite tuffare så klart han får ett kampskinn!
Mysigt ni har det då, man blir inte alls avundsjuk!!!

http://www.lizashundar.bloggplatsen.se

 
Malin m. Vegas

Malin m. Vegas

14 mars 2010 23:01

Det är inte alla som har en alldeles egen hyena! Haha rosa fluff eller tufft skinn...=) Lika men ändå olika!

http://truefriend.bloggplatsen.se

 
Camilla

Camilla

15 mars 2010 11:39

Är man säker på sin manlighet så kan man allt ha rosa lull lull. ;)
Kul att få träffa "fd valspekulanter" oxå.
Nu får jag fler trevliga bloggar att fälja. Ok att jag smäller upp en link till Länk.......ehhh jag menar en länk till Link...;o) ?
Vi bor i en lite håla som heter Björbo 12 mil fr Mora ungefär.
Inte alltför långt bort inför framtida sammankomster......=)
/Björn Börje i Björbo.....;)

http://www.bentley.bloggplatsen.se

 
Liza&Lotus

Liza&Lotus

15 mars 2010 19:15

Jag kommer i helgen! Tar färjan på fre kväll, så är framme ganska sent hos er, så kan vi träna en sväng både lör och sön, och så lite kex och vin på det ;) Det går bra! Jag kanske inte ska ha nån mer hund, jag hatar nämligen hundar har jag märkt ;)

http://www.lizashundar.bloggplatsen.se

 
Dionne

Dionne

15 mars 2010 20:46

Haha! Link flina upp sig, annat är det med Achilles som bara ser cool ut. Klart att Linken skulle ha rosa fluffen, men han skelar inte lika mycket som sin föregångare och tur är väl det!

http://hunderbara.blogg.se

 
Ingen bild

Pia och Elliot

15 mars 2010 20:48

Haha otroligt likt!!!
Rosa fluffen passar Linken perfekt!

 
Liza&Lotus

Liza&Lotus

16 mars 2010 09:41

Jag måste fixa med mina länkar, en del ser konstiga ut (bla er!) och så har jag en massa till som jag vill lägga in! kan vi göra det i helgen eller vill du att jag provar själv med risk att jag pajar allt? Habradag!

http://www.lizashundar.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Fredriksson - 22 december 2017 19:47

Tycker det blir svårare och svårare att sätta mål. Tror mycket beror på att jag inte vet om jag får all tid jag vill och behöver... Men vi gör ett försök!   Link's mål: Nose Work NW1   Jamie's mål: Agility Uppflyttad till agility...

Av Maja Fredriksson - 21 december 2017 21:54

Det har inte blivit många inlägg här i bloggen men jag känner ändå att det är kul att spara målsättningar och utvärdera tävlingsåret. Det har inte blivit många tävlingar under året och egenligen inte många mål uppfyllda...   Links mål: Bruks ...

Av Maja Fredriksson - 12 juni 2017 20:15

Carroll's Rei 4 Sugarwind     Ras: Australian Shepherd Född: 2017-06-12 Vikt:  Höjd:  Färg: Blue merle vit och tanÖgonfärg: Bruna Svans: Kuperad Ögon: Bruna HD: ED: Övrigt:   SKK reg: SE14164/2018 ASCA reg:   Mor: Car...

Av Maja Fredriksson - 1 januari 2017 12:54

Då var det dax att planera och sätta upp lite mål för 2017 års tävlingssäsong. Ibland känns det lite deppigt att inte kunna sätta de mål vi önskar, samtidigt som det skapar det nya utmaningar.    Links mål: Bruks Uppflyttad till elitspår ...

Av Maja Fredriksson - 27 december 2016 22:43

Idag har vi hunnit med både ett skyddspass för Jonas och sedan träffat alla amerikanska aussies i vallhagen. En underbar hunddag från 10-16!    Började med att möta upp Emma och Petri för att köra skydd med Jamie och Nisse för Jonas. Det var läng...

Presentation


Maja Fredriksson
Achilles - Link - Jamie - Rei

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards