Great Black

Alla inlägg den 24 april 2010

Av Maja Fredriksson - 24 april 2010 22:47

Igår var jag och Tessan på Bounce! Herregud så bra det var och hjälp vad de är duktiga! Önskar mamma hade tvingat en som liten att ta danslektioner. . .


Idag har Malin och jag tränat hund i det härliga vårvädret. Vi började med att lägga ett spår till varandra. Medan spåren låg till sig åkte vi till Västerås och shoppade. Det blev lite ben och någon leksak. 2 timmar senare var vi tillbaka i spårskogen. Snårig skog och träsk, sjöar och floder lite var stans gjorde det svårspårat. Hade det varit ett spårupptag vi gjort så hade den varit kanonbra! Nog om det, mer träning helt enkelt och jag ska inte gå ut ett spår samtidigt som någon annan då Link hela tiden ville ha koll på malin och Vegas.


Sedan åkte vi till klubben och tränade lite lydnad, gick kanon och efter det har vi kört agilityträning. Link fick för första gången köra ett 12-pinnars slalom och han tog det galant, min duktiga lilla smurf! Några olika banor blev nästa utmaning vilket han behöver träna mer på. Men han styrs otroligt bra efter min fart och mina rörelser.


Just det, morbror Lotus har ju fått valpar! Grattis! Känns lite som Deja Vu.


 

Lotus kull                                     Sugarwind's Eros

Presentation


Maja Fredriksson
Achilles - Link - Jamie - Rei

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards