Great Black

Direktlänk till inlägg 19 april 2010

Sen vaknade vi. . .

Av Maja Fredriksson - 19 april 2010 18:46

. . . LP ska ju inte flytta hit. Men visste vore det kul! Han är ju helt underbar! Jag får nöja med att vara Gudmor till den lilla rackaren.


Idag har jag varit på klubben en sväng. Hann med ett pass agility och ett lydnadsprogram med kommendering och utan belöningar (bara en kanonbelöning i slutet). Gick kanon! Träna mer på linförigheten och ingångrna i hoppet.


Här kommer lite filmer från dagens agilitypass



 
 
Linda

Linda

19 april 2010 19:04

Visst är det jobbigt att behöva vakna upp sådär ibland;)

Ni är så duktiga, får försöka oss på gemensam träning här framöver, så vi får se er live.!!!

http://elsabella.webb.se

 
Sanna Tijah Älva Pippi

Sanna Tijah Älva Pippi

19 april 2010 19:04

Kalastrevligt! Spännade att se vad som ska hända med detta på tävling:-)

http://www.sugarwinds.se

 
Malin m. Vegas

Malin m. Vegas

19 april 2010 20:54

ojoj ser ruggigt bra ut!! shit va han flyger på balansen och vilken fart han har! Kul att se!

http://truefriend.bloggplatsen.se

 
Marre

Marre

19 april 2010 23:26

Bra jobbat.
Spännande med kontaktfälten.
Klickar du i slalom?

http://www.marrenaas.blogg.se

 
Ingen bild

Dionne

20 april 2010 00:06

Oj, Oj, oj vad det ser bra ut! Ni har verkligen legat i, vad fint det ser ut! Ska bli spännande att se er första tävling :)

 
Marie L

Marie L

20 april 2010 23:59

Häftigt här går det undan ser jag. Läckert i "slow motion", det ser väldigt bra ut! Lystra hoppas nog på att få träna agility med sin duktiga gudmor....

http://www.123minsida.se/Minos

 
Ingen bild

Rikard Isoluoma

21 april 2010 08:03

Hej Maja

Jag såg ditt inlägg i Sandras blogg om att du saknade övningarna från förra kurs tillfället.
Jag har mailat dom till maja.fredriksson@hotmail.com är denna adress rätt? Om inte kan du skicka din rätta adress till mig info@kdtdata.com

 
Liza,Lotus&Pax

Liza,Lotus&Pax

21 april 2010 10:42

Nepp, han har hållt sig lugn på byx-pajar-fronten, men igår försökte han dränka sig själv i dammen i ALmedalen, så jag fick fiska upp honom. Han fick inte vara vid kanten, mne när jag kopplade loss på andra sidan gångvägen drog han snabbt till vattnet och hoppade i. Första gången jag ser honom lite spak, förhoppningsvis blev det en nyttig läxa, men GUD vad jag blev rädd att han skulle dö! Sen fick vi bada i badkaret och bli fönade med hårtorken, nära döden upplevelse, men varm blev han ju igen ;)

http://www.lizashundar.bloggplatsen.se

 
Camilla

Camilla

21 april 2010 16:13

Nej,gudmor får inte vara petig! Tänk på att du har att göra med hundfotograf blåbär :D
Lotta knäppte ju huuur många bilder som helst,UTAN minnes kort,så vi fick snabbt göra om hela proceduren innan de skulle åka hem. Jösses :)
Nästa gång fotar vi MED minnes kort och UTAN koppel/halsband.
Trevlig helg!!

http://www.bentley.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

21 april 2010 18:56

Gud så fint det ser ut!!!

Kanske dig man ska gå kurs för!
Känns som jag och Moa står still... ja alltså hon springer och jag står still :P

Hur hinner du med att se han han verkligen tar kontaktfälten, det går ju så jädrans fort!!!!

http://difloydsfiesta.com

 
Malin

Malin

22 april 2010 17:44

Ja, jag är på att träna sen när det finns tid över! Alltid bra med nya människor, nya ögon :)

Agilityklassen tänkte jag också vänta med..

http://difloydsfiesta.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Fredriksson - 22 december 2017 19:47

Tycker det blir svårare och svårare att sätta mål. Tror mycket beror på att jag inte vet om jag får all tid jag vill och behöver... Men vi gör ett försök!   Link's mål: Nose Work NW1   Jamie's mål: Agility Uppflyttad till agility...

Av Maja Fredriksson - 21 december 2017 21:54

Det har inte blivit många inlägg här i bloggen men jag känner ändå att det är kul att spara målsättningar och utvärdera tävlingsåret. Det har inte blivit många tävlingar under året och egenligen inte många mål uppfyllda...   Links mål: Bruks ...

Av Maja Fredriksson - 12 juni 2017 20:15

Carroll's Rei 4 Sugarwind     Ras: Australian Shepherd Född: 2017-06-12 Vikt:  Höjd:  Färg: Blue merle vit och tanÖgonfärg: Bruna Svans: Kuperad Ögon: Bruna HD: ED: Övrigt:   SKK reg: SE14164/2018 ASCA reg:   Mor: Car...

Av Maja Fredriksson - 1 januari 2017 12:54

Då var det dax att planera och sätta upp lite mål för 2017 års tävlingssäsong. Ibland känns det lite deppigt att inte kunna sätta de mål vi önskar, samtidigt som det skapar det nya utmaningar.    Links mål: Bruks Uppflyttad till elitspår ...

Av Maja Fredriksson - 27 december 2016 22:43

Idag har vi hunnit med både ett skyddspass för Jonas och sedan träffat alla amerikanska aussies i vallhagen. En underbar hunddag från 10-16!    Började med att möta upp Emma och Petri för att köra skydd med Jamie och Nisse för Jonas. Det var läng...

Presentation


Maja Fredriksson
Achilles - Link - Jamie - Rei

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards