Great Black

Alla inlägg den 11 september 2010

Av Maja Fredriksson - 11 september 2010 18:52

Idag åkte jag till Alunda för att möta upp Malin/Vegas för att tävla agility klass 1 och 2. Vegas var först ut i hoppklassen och efter banvandringens slut flyttar domaren på ett hinder. det efter långhoppet. I och med detta krockar många och får fel och omlopp begärs. Ny banvandring. Domaren var sedan väldigt snäll vid benömningen just vid detta hinder. Tror nog att Malin och Vegas skulle haft en vägran men ibland är turen med en! Fint lopp i övrigt! Malin visar till min glädje mycket bra med överkroppen vart Vegas ska ta vägen! High five på det!



Sedan var det Links tur. Väldigt fin balans och a-hinder. Tyvärr gick Link ur slalomet (det såg jag inte sen) så vi diskade oss. Hade dock inte hjälpt så han gjorde en krasch på näst sista hindret. Det ser ut som att han inte ser det hindret utan bara tror att det är två hopp efter långhoppet. Han tar liksom ett språng och inser att han skulle nog ha hoppat! Han lyckas däremot duktigt ta det sista hindret! Min lilla smurf! Du är bäst! 



Jerry flippar ur och springer förbi ett hopphinder, tror jag låg lite långt efter också. Däremot tycker jag att han blir långsammare och långsammare. . . Ska träna det i vinter!


Tänk att den sista pinnen innan uppflytt alltid ska sitt långt inne!

Presentation


Maja Fredriksson
Achilles - Link - Jamie - Rei

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards