Great Black

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Maja Fredriksson - 18 augusti 2011 22:30

Ikväll åkte jag tillsammans med min kusin Liza till Västerås Bk för att köra igenom alla tre killarna (Link, Vegas och Jerry) inför helgens tävlingar i Frövi.


Målet med Jerry var att träna starter genom att kasta hans godisburk när han satt kvar! Det bästa med tävlingen i Västerås är att man, efter att man belönat klart, får starta och köra loppet. Jerry ramlade dock av balansen och gick fel i slalomet i hoppklassen. Men var nöjd med hans starter!


Links mål var att belöna balansen. Det är inte ofta man tar chansen att belöna en riktigt snygg balans på tävling. I hopploppet fick han en riktigt dålig väg till slalomet som kostade några sekunder. Slutade i alla fall 3:a.


Vegas och jag hade som mål att köra ihop oss lite inför helgen. Prova av olika byten. Hur han tar slalomet och kontaktfälten. Kändes bra, förutom att han river en hel del. Han är inte vad vid att jag springer ifrån honom och jag tror att det gör honom liiite för ivrig och hetsig.



Presentation


Maja Fredriksson
Achilles - Link - Jamie - Rei

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards