Great Black

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Maja Fredriksson - 17 november 2010 23:32

Idag åkte jag och Sanna iväg till Blomman för att hjälpa till att skilja av hennes får. En grupp till slakt och träningsfår, en grupp med får som skulle betäckas och en grupp med bagglamm! Gick riktigt bra och det är så nyttigt att få vara med och hjälpa till, kul med! Blir alltid massa snack och fika hos Blomman!


Efter det åkte jag och Sanna till uppsala och passade på att träna en sväng på klubben där innan vi åkte och käkade. Åter tillbaka på Uppsala BK för föreläsning om kost och träning för hund. Intressant men det mesta kunde/visste jag faktiskt sedan tidigare.


När jag kom hem fick jag ägna lite extra tid till Achilles som varit hemma med husse hela dagen. Det blir lätt att man tränar honom i samma moment som Link ska tränas i och just nu står ju fjärren på schemat. Det som är så surt är hur lätt han klara det mesta, när man inte tävlar med honom. Kolla bara på hans fjärr som man bara kör för skoj skull. . .


Presentation


Maja Fredriksson
Achilles - Link - Jamie - Rei

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards