Great Black

Direktlänk till inlägg 15 mars 2011

Vårtecken och hundtäcken!

Av Maja Fredriksson - 15 mars 2011 17:50

Vilket underbart väder!


Ett säkert vårtecken är i alla fall när Achilles väljer att ligga i solen på balkongen! Söta lilla sura farbrorn!



Idag träffade vi Pia och Vasco en sväng och tränade lydnad. Börjar kännas bra med alla momenten nu! Får se om det blir klass 3 debut i april/maj.


Jag har ju äntligen tagit mej i kragen och sytt klart Vascos hundtäcke! Pia verkade nöjd men Vasco tyckte att det var onödigt!

  

Vasco 13 månader


Svarta prickarna är från konstgräsplanen!


Imorgon ska vi till bästa Linda och valla! Vill höra allt skvaller från Peterdagarna!

 
 
camilla

camilla

15 mars 2011 18:28

Vitsig rubrik Maja =)

Så fin han vart i sitt nya täcke! Helsike ska han upp två klasser redan till i Maj...ojoj =)

http://www.gizmobus.bloggplatsen.se

 
Maja och Link

Maja och Link

15 mars 2011 18:31

hahahah ja jag är en hård träningskompis! och klara hon det inte, då jäklar sägar jag upp bekantskapen och så snor jag VAsco!

http://greatwarrior.bloggplatsen.se

 
Mikaela & Thing

Mikaela & Thing

15 mars 2011 20:35

Sugen på att träna! Jag är ledig på fredag, så då kan jag några timmar på förmiddagen och sen kan jag hela lördagen. Hur ser det ut för dig?

http://www.flox.webgain.se

 
Maja och Link

Maja och Link

15 mars 2011 21:59

Ja kan träna på fredag! På lördag ska vi till Kungsör och kika på rankingtävlingen i Kungsör. Mariah och Redos ska tävla. Häng på om du vill.

Kanske kan träna ett pass där, eller efterråt!

http://greatwarrior.bloggplatsen.se

 
Emma & Arrac

Emma & Arrac

15 mars 2011 23:03

Måste säga att du gör riktigt snygga hundtäcken!
Kanske får du göra ett till Arrac senare ;)

Vad tar du för ett täcke?

http://www.hundreda.se

 
Marie L

Marie L

16 mars 2011 01:10

Oj viket fint täcke:-)

http://www.123minsida/Minos

 
Maja och Link

Maja och Link

16 mars 2011 09:38

Tack! Alla ser lite olika ut, är kul att göra de lite speciella! Är alltid lätt att sy till aussie med då jag kan prova påmin egen och sen bara lägga på längd eller bredd i fronten.

Tar sexhundrafemtio kronor för ett i softshell.
Är även inne på att göra i fleece, men det tyget har jag inte hemma än, måste beställas från USA.

http://greatwarrior.bloggplatsen.se

 
Linda

Linda

16 mars 2011 15:18

Oj, visste inte att du pysslade med sånt där. Vad duktig du är, riktigt fint.!

Tack för idag, bästa Maja. Tur att vi har dig så vi får liet struktur ;)

http://folsberga.moonfruit.com

 
Maja och Link

Maja och Link

16 mars 2011 19:00

Är det något jag är bra på är det struktur, planering och ifrågasätta! Perfekt för en träningskompis, sen är jag även bra på att fika!!

http://greatwarrior.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Maria & Love

17 mars 2011 08:48

Ha ha! Va gullig...han ser verkligen söt och sur ut :) Guu va fint täcke, får kanske lägga in en beställning sen till Love.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Fredriksson - 22 december 2017 19:47

Tycker det blir svårare och svårare att sätta mål. Tror mycket beror på att jag inte vet om jag får all tid jag vill och behöver... Men vi gör ett försök!   Link's mål: Nose Work NW1   Jamie's mål: Agility Uppflyttad till agility...

Av Maja Fredriksson - 21 december 2017 21:54

Det har inte blivit många inlägg här i bloggen men jag känner ändå att det är kul att spara målsättningar och utvärdera tävlingsåret. Det har inte blivit många tävlingar under året och egenligen inte många mål uppfyllda...   Links mål: Bruks ...

Av Maja Fredriksson - 12 juni 2017 20:15

Carroll's Rei 4 Sugarwind     Ras: Australian Shepherd Född: 2017-06-12 Vikt:  Höjd:  Färg: Blue merle vit och tanÖgonfärg: Bruna Svans: Kuperad Ögon: Bruna HD: ED: Övrigt:   SKK reg: SE14164/2018 ASCA reg:   Mor: Car...

Av Maja Fredriksson - 1 januari 2017 12:54

Då var det dax att planera och sätta upp lite mål för 2017 års tävlingssäsong. Ibland känns det lite deppigt att inte kunna sätta de mål vi önskar, samtidigt som det skapar det nya utmaningar.    Links mål: Bruks Uppflyttad till elitspår ...

Av Maja Fredriksson - 27 december 2016 22:43

Idag har vi hunnit med både ett skyddspass för Jonas och sedan träffat alla amerikanska aussies i vallhagen. En underbar hunddag från 10-16!    Började med att möta upp Emma och Petri för att köra skydd med Jamie och Nisse för Jonas. Det var läng...

Presentation


Maja Fredriksson
Achilles - Link - Jamie - Rei

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards